czwartek, 24 lutego 2011

Afirmacje.


,,  Jestes dla mnie wszystkim
    Tęsknotą, wiatrem,marzeniem....
     Jestes jesienią , zimą i wiosną ,
     I moim smutkiem
     I mą radością ....
     Jestes dla mnie wszystkim- bo jesteś moją
     - miłością .............


W dużym stopniu cuda polegają na tym w co wierzymy ,myśl kreuje naszą rzeczywistość a los możemy zawsze ponaginać.

1-Bramy wiedzy i mądrości są zawsze otwarte.
2-Życie jest naprawdę proste ,otrzymujemy to co dajemy.
3-Każda powstała w nas myśl tworzy naszą przyszłość.
4-Moc objawia się zawsze w chwili obecnej.
5-Kluczem do pozytywnych zmian jest samoakceptacja.
6-Najważniejsze jest to , by uwierzyć w swoje szczęście .To bowiem w co wierzymy staje się naszą rzeczywistością .

Kilka słów chciałabym jeszcze poświęcić afirmacją -czyli zdaniom które piszemy lub wymawiamy , nucimy , myślimy, śpiewamy , no jak tam kto woli.Polega to na tym że formujemy jakąś myśl , zdanie i przez dłuższy okres czasu powtarzamy w nie zmienionej formie.

Afirmacja dla szukających pracy- np. dziękuję opatrzności za pomoc w znalezieniu zatrudnienia ....lub ..- Dziękuję za dobrobyt i pracę jaką otrzymuję od Boga.
Afirmacja dla związku małżeńskiego-Od dziś moje małżeństwo polega na wzajemnym szacunku, miłości i zaufaniu.
Afirmacja dla samotnych- Dziękuję Ci Boże za to że postawiłeś właściwego mężczyznę (kobietę )na mojej drodze.
Afirmacja dla uczących się -Dziękuję za poprawę w nauce i za jasność umysłu.
Afirmacja dla chorych- Całe moje ciało powierzam Bogu i dziękuję za uleczenie.
Afirmacja na dobrobyt- Dziękuję Ci Boże za dobrobyt jaki dajesz mnie i mojej rodzinie.
Afirmacja na poprawę - Dziękuję za pozytywne zmiany jakie wprowadzasz Boże w moje zycie ...albo..Dziękuję Ci Boże za dzisiejszy dzień i za lepsze jutro.
Oczywiście są to tylko przykłady , a słowo Boże możemy zmienić w zależności od wiary.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz