środa, 25 września 2013

Moiesięcznik ,,WRÓŻKA,,napisał o mnie :)




5 komentarzy:

  1. witam Panią serdecznie! na Pani nazwisko trafiłam czytając właśnie najnowszą "Wróżkę" :)
    Bardzo chciałabym przyjechać do Pani osobiście, jednak mieszkam zbyt daleko. W związku z tym mam pytanie, czy udziela Pani także "porad" poprzez internet lub telefon?
    Będę wdzięczna za jakąkolwiek odpowiedź,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Karolino podaje nr tel 503017207

      Usuń
  2. Fantastyczna strona http://astromagia.info bardzo to polecam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nazywam się Elfrida canga z Albanii, chcę podzielić się tym cudownym doświadczeniem z całym światem, jak wspaniały rzucający zaklęcia miłosne pomógł mi sprowadzić męża po tym, jak opuścił mnie na ponad 8 miesięcy, aby być z inną kobietą, skontaktowałem się z wieloma zaklęciami Caster ale nie mógł mi pomóc, dopóki nie poznałem tej wspaniałej DR DAWN ACUNA, obiecała mi i wróciła do męża w 48h, odkąd wrócił okazał mi miłość i troskę, teraz żyjemy w pokoju i szczęściu, a wszystko dzięki ty Dr.
    Skontaktuj się z nią w sprawie wszelkich wyzwań w związku lub jeśli chcesz szybko zajść w ciążę lub wyleczyć jakąkolwiek chorobę, Dr Dawn da Ci perfekcyjny rezultat.
    E-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    OdpowiedzUsuń