sobota, 5 marca 2011

Napisali o mnie w Dzienniku Zachodnim.

Czarodziejka, nie czarownica

2003-11-28, Aktualizacja: 2004-12-18 17:04
Dziennik Zachodni Teresa Szczepanek
Praktycznie od dziecka interesowały ją karty. Z początku nie zajmowała się nimi poważnie. Dziś Aleksandra Zalas znana jest nie tylko w Będzinie. - Był taki okres w moim życiu, kiedy schowałam tarota, myśląc, że nigdy ...
Praktycznie od dziecka interesowały ją karty. Z początku nie zajmowała się nimi poważnie. Dziś Aleksandra Zalas znana jest nie tylko w Będzinie.
- Był taki okres w moim życiu, kiedy schowałam tarota, myśląc, że nigdy już do niego nie wrócę - mówi wróżka. - Ale ja te karty kocham. Powróciłam więc do sztuki wróżenia po raz kolejny.

CZYTAJ DALEJ http://myszkow.naszemiasto.pl/archiwum/630144,czarodziejka-nie-czarownica,id,t.html

20 komentarzy:

  1. NAPRAWIŁA MI PANI ŻYCIE NA LEPSZE !!

    OdpowiedzUsuń
  2. JEST PANI ŚWIETNA ZMIENIŁA PANI MI ŻYCIE NA LEPSZE!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ODMIENIŁA PANI MOJE ŻYCIE NA LEPSZE !!

    OdpowiedzUsuń
  4. witam bylem u pani jest pani naj naj powiedziala mi cala prawde wszytskim polecam wrozke aleksandre warto isc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to prawda ona jest naprawdę dobra.Wszystko co mi powiedziała sprawdziło się.

      Usuń
  5. super uwielbiam Panią.! jest Pani jasnowidzem powiedziała mi pani ze coś mnie w życiu spotka dobrego i spotkało karty sie sprawdziły.!! czas na kolejną wróżbę.!

    OdpowiedzUsuń
  6. pani odmieniła moje życie na lepsze!

    OdpowiedzUsuń
  7. byłam wiele razy u pani oli i powiem wam tak jest bardzo dobra mila konkretna wygadana wszystko mi sie sprawdzilo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wszystkim dziękuję za tak miłe komentarze , za inspiracje do działanie za siłę jaką mi dajecie i za wiarę w ludzi. Pamiętajcie że to w Was jest siła i to Wy jesteście budowniczymi swojego życia .Wasze marzenia i wiara tworzą waszą rzeczywistość ... ja tu nie jestem nikim, a jedynie przypominam Wam to o czym być może na chwilę zapominacie. Dziękuję jeszcze raz za dobre słowa i życzę wszystkim wszelkich dobrodziejstw tej ziemi :)

      Usuń
  8. polecam - nie pierwszy i nie ostatni raz tam bylam....

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest Pani cudowna czarodziejką

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo , bardzo wszystkim dziękuję . Pozdrawiam i życzę wszystkich błogosławieństw tej ziemi .

    OdpowiedzUsuń
  11. Pani Ola jest świetna. Byłam u kilku wróżek i naprawdę polecam tylko panią !

    OdpowiedzUsuń
  12. Pani Aleksandro, gdzie można się z Panią umówić? Proszę o kontakt do Pani

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy ktos moze mi podac namiary do wrozki aleksandry gdzie teraz przyjmuje prosz

    OdpowiedzUsuń
  14. A ma ktoś może numer telefonu do pani Aleksandry ? Będę bardzo wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  15. Też podpinam się pod pytanie czy ma ktoś może numer lub kontakt

    OdpowiedzUsuń