sobota, 5 marca 2011

Zaczarowanie

O moja pani , ty mnie zniewoliłaś ,
Chcę rozkoszować się tobą zawsze - do tego doprowadziłaś,
Me usta w twoich się rozpływają- a w twoim ciele się topie,
Jak pająk ciało me oplatają , - twe horyzonty szerokie,
Każda sekunda spędzona z tobą,
To światło do wieczności,
Czy jestem z tobą ja z własnej woli ? -czy z serca konieczności?
Jesteś jak promień co wkradł się w okno, - to słońce jest ? czy księżyc ?
Niczym muzyka słowa twe płyną...nie wiem czyś zjawą jest , czy dziewczyna ?

3 komentarze:

  1. cześć, Wróżko :)
    dziękuję za wizyty u mnie i ciepłe słowa.
    chętnie poobserwuję Twój magiczny świat.

    OdpowiedzUsuń
  2. DZIEKUJE SERDCNIE ZA POMOC PANI OLU,POLECAM WSZYSTKIM CZYTAJACYM,WSZYSTKO MI SIE SPRAWDZLO...NIEWIEM DOPRAWDY JAK SIE ODWDZIECZYC...SERDECZNIE POZDRAWIAM ALINA

    OdpowiedzUsuń
  3. JEST PANI NAJLEPSZĄ OSOBĄ NA ŚWIECIE!!!!!!!POLECAM TA PANI ZMIENIŁA MOJE ŻYCIE NA LEPSZE BARDZO LEPSZE
    POLECAM KAŻDEMU

    OdpowiedzUsuń